پیشخوان ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی شد
مدیریت توسعه و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه اندازی پیشخوان ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و تسهیل امور اداری، آموزشی و رفاهی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه و سرمایه انسانی، پیشخوان ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی مراجعین و دستیابی به اهداف دولت الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی شد.
شهروندان، اعضای هئیت علمی، دانشجویان، کارمندان و بازنشستگان برای ارسال و پیگیری مکاتبات خود اعم از ثبت پیگیری درخواست های اداری، رفاهی، مالی، درمان، آموزشی و دریافت گواهی اشتغال، سابقه بازنشستگان، برقراری حقوق و ... می توانند به نشانی اینترنتی fc.iums.ir مراجعه کنند.
پیشخوان ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات گامی موثر در جهت تسهیل امور سامانه میزخدمت، با هدف کاهش مراجعات حضوری و افزایش رضایت در سرعت پاسخگویی و حفظ کرامت و آسایش عزیزان شاغل و بازنشسته بوده و مجموعه ای از خدمات متنوع را به صورت آنلاین در اختیار مراجعین قرار می دهد.
این خدمات شامل دسترسی 24 ساعته به خدمات بدون محدویت زمانی و مکانی بوده و ثبت درخواست ها، پیگیری و دریافت پاسخ، تنها با چند کلیک با امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران انجام می شود.
کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان پشتیبانی آنلاین، پاسخگویی سریع به سوالات از ویژگی های این سامانه است، همچنین وضعیت درخواست ها به صورت آنلاین و بعد از مراحل ثبت نهایی به صورت پیامک به اطلاع مخاطبین می رسد.
نظر دهید